قيمت و خريد پودر آويشن | هایار طب
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد پودر آويشن

قيمت و خريد عمده پودر آويشن از سايت هايار | آويشن از محصولات پرطرفداري است که جزو کاربردي ترين و پر مصرف ترين ادويه هايي است که در سراسر کشور مصرف ميشود. پودر آويشن به عنوان يکي از داروهاي کاربردي در طب سنتي ايران از محبوب ترين گياهان دارويي است. از آويشن معمولا به شکل پودر در تهيه ي غذاها به عنوان چاشني استفاده ميشود و شکل پودري آن به عنوان دمنوش مصرف و استفاده ميشود.

قيمت و خريد پودر آويشن

پودر آويشن با دارا بودن طبع گرم آن در کنار ويتامين سي و آنتي اکسيدان در درمان بسياري از بيماري ها و اختلالات مانند درمان سرما خوردگي عفونت و گلو درد به کار ميرود. کاربرد و خواص ويژه ي پودر آويشن باعث شده است که ميزان و تقاضاي خريد آن در فروشگاه هاي عرضه ي گياهان ، خشکبارها و عطاري ها بالا باشد.

سايت خريد و فروش محصولات گياهي هايار طب به عنوان يکي از بهترين مجموعه هاي فعال در زمينه ي کشاورزي و عرضه محصولات گياهي خريد و فروش پودر آويشن به صورت عمده يا تکي را در اختيار متقاضيان قرار داده است .براي خريد پودر آويشن و اطلاع از قيمت پودر آويشن ميتوانيد با مراجعه به فروشگاه سايت هايار از قيمت پودر آويشن به صورت عمده يا تکي مطلع شويد.

قيمت پودر آويشن

آويشن نوعي گياه مديترانه اي است که داراي کاربردهاي غذايي، دارويي و زينتي بوده و از گل، برگ و روغن آن براي درمان طيف وسيعي از علائم و بيماري ها استفاده مي شود. آويشن خود داراي انواع مختلفي است و مي توان از برگ يا پودر آن براي خوش عطر و طعم کردن انواع غذاها، خوراک ها، سوپ ها، پيتزا، غذاهاي فست فودي و غيره استفاده کرد.

با اينکه اين گياه بومي مناطق مديترانه اي است و اغلب براي تهيه غذاهاي آن منطقه کاربرد دارد، به مرور زمان به اقصي نقاط دنيا رسيده و امروز در کشور ايران نيز در نواحي استان فارس و شيراز کشت داده مي شود. با خريد پودر آويشن ويژه بهترين کيفيت را به غذاي خود بدهيد.

آويشن داراي انواع مختلفي است که با کاربرد بالاي آن در تهيه ي انواع محصولات دارويي غذايي و زينتي به کار ميرود.از روغن و برگ آويشن در درمان زيادي از بيماري ها و اختلالات جسمي و جنسي استفاده ميشود. از پودر آويشن يا برگ آن در طعم دار کردن و خوش عطر کردن انواع خوراک ها و غذاها مانند پيتزا سوپ ها و غذاهاي فست فودي استفاده ميشود.

گياه آويشن به دليل کاربرد بسيار زياد آن در سراسر دنيا به شکل هاي مختلفي مصرف ميشود.آويشن گياهي است که به صورت تازه به شکل هاي مختلفي مانند دمنوش عرقيات عسل و عصاره شربت و .. استفاده ميشود. از اين گياه در طب سنتي و روم باستان براي رفع مسمويت استفاده ميشود.اثرات ضد مسمويت آويشن باعث به کاررفتن اين گياه دارويي در جلوگيري از فساد غذا و مسموميت غذايي در زمان قديم ميشد.

خريد پودر آويشن

گياه آويشن گياهي خاص درماني است که با دارا بودن طبع گرم و خشک خود در درمان مشکلات و اختلالات جسمي مانند بهبود اثرات ميگرن قطع عادت ماهانه دفع کننده انگل ضد درد ضد عفوني کننده ضد مسموميت تقويت قواي جنسي درمان بوي بد دهان تقويت پياز و ريشه مو تصفيه خون تقويت حافظه دفع سودا درد رماتيسم به کار ميرود.

آويشن به طور کلي از 3 قسمت تشکيل شده است که اين اجزا شامل گل آويشن ( دانه هاي سفيد رنگ آويشن) ، چوب هاي ريز گياه آويشن و برگ آويشن است. براي برداشت گياه آويشن اين گياه را پس از تميز کردن و پاک سازي جدا کرده و برگ هاي آن را براي صادرات و خرده فروشي از هم مجزا ميکنند.

برگ آويشن از محصولاتي است که در کنار پودر آويشن در مصارف بهداشتي و دارويي مانند شربت ها و دمنوش ها به کار ميرود.گل آويشن از بخش هاي مهم گياه آويشن است که آن را به صورت پودر شده و آسياب شده عرضه ميکنند.داخل گياه آويشن چوب هاي ريزي است که مصرف خاصي نداشته و جدا ميشود پور آويشن را ميتوان با استفاده از يک ظرف دريسته به مدت 6 ماه در جاي خشک و کم نور نگهداري و استفاده کرد.

پودر آويشن حاوي ويتامين‌هاي مختلفي است که براي سلامتي بدن مفيد هستند. اين ويتامين‌ها شامل ويتامين C، ويتامين A، ويتامين B6، و ويتامين K مي‌شوند. همچنين، پودر آويشن شامل مواد معدني مانند کلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم، مس و منگنز است که همگي براي حفظ سلامتي بدن ضروري هستند. مصرف پودر آويشن به عنوان يک منبع غني از ويتامين‌ها و مواد معدني بهبود سلامتي کلي بدن کمک ميکند.

پودر آويشن حاوي مقدار قابل توجهي از ويتامين B6 (پيريدوکسين) نيز مي‌باشد. اين ويتامين در فرآيند توليد سريتونين و ملاتونين در مغز نقش دارد که باعث ايجاد حالتي آرامش‌بخش و کمک به خواب بهتر مي‌شود. همچنين ويتامين B6 براي سلامت پوست، مو، ناخن‌ها و سيستم ايمني بدن نيز مفيد است. علاوه بر اين، اين ويتامين به عنوان يک ماده مفيد براي کاهش نفوذ پذيري عروق خوني، کنترل سطح قند خون و حفظ سلامت سيستم عصبي نيز شناخته شده است.

آنتي اکسيدان موجود در آويشن

آويشن داراي خواص آنتي‌اکسيداني بوده و محتوي مقادير قابل توجّهي از ترکيبات فنلي مثل رزمارينيک اسيد، اورسوليک اسيد، اپي‌روزمارينيک اسيد و کافئيک اسيد است که به عنوان آنتي‌اکسيدان‌هاي طبيعي عمل مي‌کنند.آنتي‌اکسيدان‌ها به موادي گفته مي‌شود که با مهار فرايند اکسايش در بدن، از خطرات ايجاد آسيب در سلول‌ها و بافت‌هاي بدن جلوگيري مي‌کنند. در واقع آنتي‌اکسيدان‌ها با خنثي کردن راديکال‌هاي آزاد، از ايجاد خطراتي مثل التهاب، سرطان و بيماري‌هاي قلبي-عروقي جلوگيري مي‌کنند.

درمان بيماري با خريد پودر آويشن

آويشن يک گياه دارويي است که به صورت پودر نيز در دسترس است. پودر آويشن داراي خواص زيادي است که در زير به برخي از آن‌ها اشاره شده است:

  • ضد باکتري و ضد التهاب: آويشن داراي ترکيباتي است که مي‌تواند باکتري‌ها و بافت‌هاي التهابي را مهار کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان عفونت‌ها و التهاب‌هاي مختلف، از جمله التهاب دستگاه گوارشي و التهاب پوست، مفيد باشد.
  •     ضد اکسيدان: آويشن داراي ترکيباتي است که مي‌تواند در مقابل آسيب سلولي واکنش دهند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند به حفظ سلامت سلول‌هاي بدن و پيشگيري از بيماري‌هاي مربوط به پيري، از جمله سرطان، کمک کند.
  •     کاهش التهاب عصبي: آويشن مي‌تواند در کاهش التهاب عصبي و درد‌هاي مربوط به آن مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان برخي از بيماري‌هاي مزمن مانند آرتريت، فيبروميالژيا و سندرم خستگي مزمن، مفيد باشد.
  •     پايين آوردن فشار خون: آويشن مي‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند. براي افرادي که با فشار خون بالا مبارزه مي‌کنند، مصرف آويشن مي‌تواند مفيد باشد.
  •     تسکين درد: آويشن مي‌تواند در تسکين درد‌هاي مربوط به عضلات و استخوان‌ها مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان درد عضلاني، درد مفاصل و درد ناشي از شرايط مانند فيبروميالژيا مفيد باشد.

خواص ضد بيماري پودر آويشن

آويشن به دليل دارا بودن ترکيبات فعال مانند تانين‌ها، فلاونوئيدها، ترپن‌ها و فنوليک‌ها، خواص ضد بيماري متعددي دارد. به طور کلي، پودر آويشن مي‌تواند در پيشگيري و درمان بسياري از بيماري‌ها مفيد باشد، از جمله:

  • بيماري‌هاي التهابي: پودر آويشن مي‌تواند در کاهش التهاب‌هاي بدن کمک کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند التهاب دستگاه گوارشي، آرتريت، سندرم روده تحريک‌پذير و التهابات پوستي مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي قلبي و عروقي: پودر آويشن مي‌تواند در کاهش فشار خون و افزايش جريان خون در بدن کمک کند. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي و عروقي، از جمله ايسکمي قلبي، سکته مغزي و بيماري عروق کرونري، مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي دستگاه تنفسي: پودر آويشن مي‌تواند به عنوان ضدعفوني‌کننده و ضدالتهابي براي دستگاه تنفسي مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند آسم، برونشيت، سينوزيت و عفونت‌هاي تنفسي مفيد باشد.
  •     بيماري‌هاي مربوط به مغز و عصب: پودر آويشن مي‌تواند به عنوان ضد التهابي و آنتي‌اکسيدان براي مغز و عصب مفيد باشد. اين خاصيت آويشن مي‌تواند در درمان بيماري‌هايي مانند التهابات مغزي، آلزايمر، پارکينسون و ساير بيماري هاي ذهني کاربرد دارد.

 

قيمت خريد عمده پودر آويشن

از مهم ترين ويژگي هاي اعلا بودن و مرغوبيت پودر آويشن عطر و بوي بسيار خوب و نافذ آن است که اين محصول را از محصولات بي کيفيت آن متمايز ميکند.

 قيمت روز پودر آويشن

پودر آويشن شيرازي ار مرغوب ترين و با کيفيت ترين انواع آويشن هايي است که در استان شيراز برداشت و توليد ميشود. توليد آويشن مانند ساير گياهان علفي وابسته به ميزان بارش باران است. آويشن گياهي است که عموما در مناطق کوهستاني و سردسير رشد ميکند.

کم شدن ميزان باراش سالانه در سال 1401 باعث شد که ميزان توليد و عرضه ي پودر آويشن نسبت به قبل کمتر شده و به دليل خواص درماني پودر آويشن در انواع بيماري ها مانند بيماري فراگير کرونا ميزان تقاضاي بالاي اين گياه و عرضه ي کم اين محصول باعث افزايش قيمت پودر آويشن شده است.

خريد عمده پودر آويشن

فروشگاه اينترنتي هايار طب با استفاده از جديدترين و به روز ترين ماشين آلات مدرن و تجهيزات توليدي و آزمايشگاهي و با استفاده از نيروها و متخصصين جوان در صنعت تهيه و توليد محصولات گياهي حضور فعالي دارد. اين مجموعه با در اختيار قرار دادن انواع محصولات گياهي مانند پودر آويشن و آويشن اين محصول را به صورت عمده و بدون واسطه در اختيار مصرف کننده قرار ميدهد.

متقاضيان خريد پودر آويشن به صورت عمده ميتوانند محصول مورد نظر خود را به همراه ساير محصولات در ابعاد و وزن هاي دلخواه ، از بسته بندي کوچک تا بسته بندي بزرگ و حجيم پودر آويشن را به صورت عمده خريداري کنند.براي ثبت سفارش و اطلاع از قيمت عمده پودر آويشن به فروشگاه اينترنتي هايار مراجعه کرده يا با شماره گيري شماره فلان از راهنمايي کارشناسان فروش ما استفاده کنيد.

محصولات موجود در فروشگاه هايار به صورت مختلف مانند پست باربري و با استفاده از ساير روش هاي ارتباطي قابل ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترين زمان ممکن است. براي اطلاع از قيمت پودر آويشن به صورت عمده يا جزيي بر وارد سايت هايار شويد .

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: